Povýšení
Povýšení Domnia abr Draumr
Novic ---> Nižší kruh
Novic po složení úvodní přísahy započne výcvik. Po absolvování 1. třetiny základního výcviku novic skládá zkoušky fyzické zdatnosti, v některých případech může být udělena výjimka. Následují zkoušky po druhé třetině výcviku. Jedná se o zkoušky kdy novic musí prokázat svoji bystrost a rozumové schopnosti. Poslední zkouška je vždy směsí všech tří složek výcviku. Novic dokazuje, že je schopen jak fyzicky, tak rozumově zvládat úkoly které mu DD zadá. Je potřeba ověřit jestli má všechny potřebné znalosti, ale co je ještě důležitější zda je dokáží řádně aplikovat. Tato zkouška je důkazem všestranných schopností nového agenta.
Nižší kruh ---> Střední kruh
Pro postup do Středního kruhu DD je třeba prokázat své schopnosti v akci. Jedině agenti kteří úspěšně splnily více jak pět akcí středního významu, při nichž dokáží svoje schopnosti vypylované k co největší dokonalosti. Jejich schopnosti musí odpovídat vyšším standartům než po konci výcviku. Jejich snaha se zlepšit odpovídá jejich postupu.
Střední kruh ---> Vyšší kruh
Mezi členy Vyššího kruhu jsou zvoleni jen ti, kteří jsou opravdu odhodláni něčeho dosáhnout. Jejich schopnosti jsou vypylovány skoro k dokonalosti. Jsou vysoce kvalifikovaní ve svém oboru. Každý z nich platí za odborníka.
Vyšší kruh ---> Mistři
Mezi Mistry a Vyšším kruhem je velmi tenká hranice. Dělící čára vytvořená zkušenostmi. Mistři disponují ohromnými vůdcovskými schopnostmi. Jsou důležití pro plánování velkých a dlouhodobých akcí. Každý z nich má za sebou dlouhou řádku obtížných situací zvládnutých s grácií.
Mistři ---> Mentoři
Mentoři se od Mistrů liší jen zkušenostmi a moudrostí. Jejich dovednosti v plánování a organizování jsou dalekosáhlé.
Mentor ---> Velmistr
Velmistr je volen z řad Mentorů.
***
Zkoušky:
1. Novická -
Novic skládá zkoušky fyzické zdatnosti. Nejen výdrž, ale i bojové schopnosti a dovednosti nutné pro přežití v různých prostředích.
2. Novická - Novic řeší rozumové otázky, které mají otestovat jeho znalosti a bystrost. Zahrnuje to tvorbu plánů, hádanky, ale i diskuze, kdy má novic obhájit nějaké tvrzení.
3. Novická - Tato zkouška zahrnuje cvičný úkol, který má ve svém scénáři několik klíčových bodů. Podle toho jak je splní se rozhoduje o Novicově přijetí.
Volba Velmistra - viz Velmistrovský precedens